Jak pomóc Ziemi? Co może zrobić młody człowiek, by dbać o czystą atmosferę? Jak segregować śmieci? W jaki sposób oszczędzać wodę, prąd i papier? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi szukali uczniowie klasy 6au, realizując projekt edukacyjny „Na ratunek Ziemi” w dniach 20-29.04.2022r.
W ramach projektu uczniowie kształtowali świadomość i postawę proekologiczną rozwijali zainteresowania przyrodnicze oraz umiejętność współpracy. Omawiając zagadnienia ekologiczne przygotowali ciekawe prace plastyczne i techniczne m.in. z recyklingu. Stworzyli wspólną grę planszową, plakat oraz prezentację multimedialną. Rozsadzali i pielęgnowali rośliny w ogródku klasowym. Utrwalili wiadomości dotyczące recyklingu śmieci, oszczędzania zasobów Ziemi oraz dbania o rośliny i zwierzęta.
Podsumowując projekt uczniowie wzięli udział w akcji sprzątania świata, jednocześnie pamiętając o tym jak segregować odpady.
Opr. Monika Rosińska
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220428_161613-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220429_093702-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220506_105800-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220428_152454-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220429_111044-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220425_094123-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220425_101050-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220506_121613-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220428_153053-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220506_122312-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220429_121746-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220506_123140-768x1024.jpg)
![](http://www.zsswolsztyn.pl/wp-content/uploads/2022/05/20220426_092404-768x1024.jpg)